onsdag 30. april 2008

Ukens blomst ;D


nå he eg rett å slett tenkt å blogga ett lide stykke om tina! tina malene newermann tollefsen! Rett å slett fordi eg sunns hu e ei konge jenta! å utruligt dyktige i foball! sunns synd på u nå for tiå, he allarede gått skada i 6 vege! va jo gal klar te å bejunna foballen ijn denne ugå, men det blei der lide av, hu fekk besje om at hu måtte venta ennå 2 vege te! det va nertur det!! Savne u vanvittigt møje på foballen! trenge na nå så serien e bejunt ! jaja, tatt i betraktning te skaden sunns eg u klare å holla humøre oppe, e me å springe litt smått på foball å dij, sånn lige me d!! stå på jenta!!;D mn uansett, nok om skaden!;D Gu så eg glede meg t sommars tie når me jente sga ud te dåkke på høle å kosa åsse i sommarsolå:) bler goe tie!<3 men tina, du e ei sinnsygt herlige å sjønne jenta så eg beundre masse!;D veldig gla får at me havna i same klasse:) jsjs, konne ha fortsatt å ramsa opp fine ting om deg, men velge å avslutta d hr, hadde toge så lange ti! hehe<3
Glaideg Tina Malene Newermann Tollefsen!<3

1 kommentar:

Tina sa...

tnååå du e søde Janne! Elske deg mer en du aner!!! <3<3 tnåå! eg og glede meg evigt t sommarenen! ska ta av asså!
Bare vent eg jobbe med ukens profil på min blogg ennå! ;D
Du e fillen så elskbare jentå miii! <3<3